Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Dagens lista.

Okej, saker jag måste göra som det är mer troligt att jag gör när ni vet att jag måste göra dom:
 
*Sluta röka
*Börja träna (träningskort är köpt. Sport-BH är köpt. Ursäkt finns ej!)
*Gå till tandläkaren
*Boka läkartid för fotuppföljning. Ont tre år efter jag bröt skiten = ej okej.

Motivationsbilder:







Eftersom jag kan slänger jag även in en fin bild på min fot då det begav sig, varsågoda!


Da, skrämseltaktik funkar på mig!
Whippa!

Kommentarer
Postat av: Becca

har typ tre hål i tänderna känns det som och jag har inte fått tid förrän om tre veckor...känns inte stabilt alls.

Kommer du ihåg när man var rädd för att gå till tandläkaren för att det skulle göra ont? Nu är det för att de kommer ta alla mina pengar. Attans att man inte har använt tandtråd ordentligt!

2009-02-10 @ 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0