Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Hola!

VILKA DAGAR! Hade tenta på i runda slängor allt växande, inklusive svampar och alger, i fredags och satt på grund av det på nationen och pluggade från skolslut till sängdags dagarna innan. Mycket roligt. Tentan skrevs (det gick nog jättebra, peppar peppar!) och efter det var det fest. Fest efter tre timmars nattsömn och ingen middag that is. Kvällen slutade med att jag och Miriam gav upp, gick in i bakre, tog varsin korv stroganoff (tack Lisa!) och gick hem till mitt kök och bara dog istället. Sov sen runt sex timmar innan det var dags att jobba igår- jag och min boss C fixade stort kyrkkaffe med snittar, fruktskålar och ostbrickor till en massa människor som firade att det var 50 år sedan kvinnliga präster...kom till. Iallafall så glömde jag helt att äta, klämde i mig lite ost, tog några vindruvor, drack lite cider...men förutom det, nada! Kom hem, lite yr, vid sju och tänkte att nu får jag skärpa mig så jag ställde mig i köket och gjorde lite mat. Käkade, somnade och vaknade upp nu nästan 20 timmar senare.
Vad skönt att du bara kan slappa idag då Elin tänker ni nu, men då kontrar jag med att- nope, idag flyttar jag! Gamla korren bredvid ska bli en mig rikare igen och jag slipper äntligen groddfolket, veggofolket, folket som tycker det luktar död när man bryner färs och som helst bara skulle baka morotsscones hela dagarna om de bara inte behövt plugga för att få bo tillsammans i korridoren i sex år till. Nej, dom är snälla, på sitt eget sätt. Men eftersom jag egentligen inte tycker om att bo med folk blir dom bara för mycket. Gamla korren nästa! Men först ska jag käka frukost och ta mig min morgoncigg! Sweet!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läste 2 veckor på biologiprogrammet i Uppsala för ungefär hundra år sedan. Har för mig att vi hade en föreläsning som hette Det fylogenetiska perspektivet! I can relate, haha. Närå.

2008-09-28 @ 14:21:56
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se
Postat av: Becca

fan vad nice att flytta du! får komma upp och se hur läget är i den nya korren!

2008-09-28 @ 15:06:40
URL: http://beccolita.blogg.se/
Postat av: Federico

"groddfolket, veggofolket, folket som tycker det luktar död när man bryner färs och som helst bara skulle baka morotsscones hela dagarna"



Är det bara jag som tycker att det låter som en drös vettiga människor? ;P

2008-09-28 @ 22:18:48
Postat av: Lisa

"groddfolket, veggofolket, folket som tycker det luktar död när man bryner färs och som helst bara skulle baka morotsscones hela dagarna"



HA HA HA HA - jag kan relatera till dig där... och nej, jag tycker inte det låter vettigt :D

2008-09-28 @ 22:52:32
Postat av: Linda

Saknar dig Elino! Vart är det du har fått jobb?

Pöss!

2008-09-29 @ 05:48:03
URL: http://younglust.blogg.se/
Postat av: Elin

Frida: Hahaha, vi hade exakt samma föreläsning...om ni hade Ingrid A som lärare blir ju allt komplett (och ganska sorgligt!)...



Becca: Ja det blir så FINT! :D Ni måste komma upp!



Federico: Men du vet ju att du är den enda veggomänniskan som jag klarar av. ;)



Lisa: Dom odlar groddar på teven...PÅ TEVEN!



Linda: Jag saknar dig med baby! Jobbar uthyrning på nationen lite då och då, eller ganska ofta egentligen. Folk hyr in sig och vi i servisen springer runt i vita skjortor och långa förkläden- sexy!

2008-10-02 @ 18:05:52
Postat av: LIsa

Otäcka människor.. TVn ska väl förknippas med onyttiga saker? Typ man sitter i soffan och goffar jordnötsringar? Men det kanske bara är jag.. :)

2008-10-02 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0