Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Måndag!

Sitter i min soffa och är lite uttråkad, visning av mitt rum imorrn så jag borde städa men sitter på youtube och rotar istället. Jag brukar alltid komma på lite saker efter såna sessioner och den här gången var det hur grymt proffsig Brittan har var en gång i tiden (det är väl femtioelfte gången jag kommer på det)!



Kom också på hur lite pengar man egentligen får som student, har betalat hyra, linser, kurskompendier och kår/nationsavgift så nu blir det nästan bara nudlar resten av månaden- på riktigt, och det är ju faktiskt helt sjukt! Jag sitter på föreläsningar tills fyra på eftermiddagen varje vardag med målet att göra något här i världen och belöningen blir ångest om man går till Waynes och köper latte med kursarna...helt sinnes. Sinnes! Stunder som den här funderar jag allvarligt på att hoppa av skolan och bli en sucka till working man.
Förövrigt går Outsiders på tv just nu med en bonne till gnällig kille som ska prova på suspension. Jag menar, vad är det för tönterier, sluta gråta, du ska sticka stora krokar genom ryggen så om det finns en stund att vara tuff så är det nu! Jag avskyr verkligen Outsiders men min fjärrkontroll är sönder så för att byta kanal måste jag lyfta på le ass, men nu är det nästan värt det!

Det här blev visst ett tjurigt inlägg men jag är faktiskt på superbra humör idag. Detta pga:
* Er, alltid!
* Flytten! Rummet ligger i den gamla korren och den enda skillnaden förutom det är egentligen att det är spegelvänt, men tänk- spegelvänt! Lite konstigt kommer det kännas att ha duschen till vänster om toan, men vilken skillnad för moi som är så trött på det här rummet! Haha Flyttar in om drygt tre veckor och bilder kommer när det är inrett och klart.
* Jag inte är helt pank, bara i-landspank. Det finns ju faktiskt människor som inte kan ge mat till sina barn och skulle jag stå utan pengar så är det ju bara att jobba lite på nationen, eller ringa mutter. Det är inte alla som kan det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0