Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Hypogyn, perigyn, epigyn...

Jag pluggar det jag vill plugga och det är superintressant och allt sånt där, men det betyder ju inte att det inte är absolut skittråkigt att plugga för fasen! Sitter och maler inför tentan på fredag och det skulle ju vara förjävligt att inte klara av nånting man tycker om bara för att man tycker det är roligare att klippa ut ramar ur tidningar än slå i böcker. Tror jag måste fixa något slags mantra, typ "Jag pluggar inte tröga konst B längre...eller kemi...eller Afrika-kunskap, utan nu ska jag rädda världen!" Typ så.
"Jag pluggar inte tröga konst B längre...eller kemi...eller Afrika-kunskap, utan nu ska jag rädda världen!"
"Jag pluggar inte tröga konst B längre...eller kemi...eller Afrika-kunskap, utan nu ska jag rädda världen!"
"Jag pluggar inte tröga konst B längre...eller kemi...eller Afrika-kunskap, utan nu ska jag rädda världen!"

Jag återkommer med resultatet. Om det här funkar är jag the mastermind off självmanipulering!

Rösti, den här är till dig, mer kommer:



(Det här måste ju verkligen vara superolagligt)

Kommentarer
Postat av: Rözti

2008-09-23 @ 17:33:22
URL: http://beccolita.blogg.se/
Postat av: Bexko

vad hände med kommentaren ovan?



SNYGG bild elin. Du är verkligen the champion of bra photoshop. Jag känner mig hedrad och smått upprymd av den här drömbilden. Tänk om den ändå vore sann...

2008-09-23 @ 21:14:18
URL: http://beccolita.blogg.se/
Postat av: Lisa

...nu vet jag varför PR-gruppen aldrig producerar.. ;P

2008-09-24 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0