Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Ipren = Guds gåva till människan.

Nu sitter jag hemma efter landskap på nationen och huvudet är fyllt till bredden av pratpratprat- kul! Är numera med i nationsrådet för nu vill jag diskutera på allvar (och de som känner mig vet att det är en grej jag gillar :). Något som inte är lika kul är att jag börjar bli sjuk vilket är så otajmat som det kan bli eftersom jag har arbeten som måste skrivas, affischer som måste göras, blod som måste ges, väggar som måste dekoreras...ja ni fattar. MEN, inatt får jag sova eftersom vi inte börjar förrns nio imorrn! Hurra! Efter alla rundmaskar, ledmaskar, ringmaskar och kräftdjur har vi nu bakterier på schemat. Sådär kul. Jag vill ju att djuren ska komma, inte småskiten (ja, jag vet att de är viktiga).
Egentligen skulle jag inte behöva vara så stressad över lite feber eftersom det är långt kvar till tentan och vi ju haft gott om tid på eftermiddagarna och kvällarna till att läsa kurslitteratur, och med kurslitteratur menar jag:





och


Jag måste verkligen börja plugga!

Kommentarer
Postat av: Bexon

vad var det sista för nåt med pacey i dawsons?

2008-10-07 @ 07:25:09
URL: http://beccolita.blogg.se/
Postat av: Elin

Fringe my man! Blir sämre för varje avsnitt men vad fan, jag ger det en chans. :)

2008-10-07 @ 19:19:07
URL: http://tiofemtonblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0