Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Haha!

Kom precis hem från bion där jag och tre andra brudar kollade in Tropic Thunder. Så jävla bra! Robert Downey Jr är min hjälte! Just nu har jag dock magont och vill mest bara sova, men jag har ett arbete att skriva klart och Pushing Daisies på datorn så det lär inte hända. Men gott så.


Läste lite andra bloggar och såg att Linnéa har en likadan burk som jag. Fick ju dom av mormor i somras men eftersom jag bor i ett studentrum stort som en skolåda just nu så är dom kvar i Småland...det tar längre tid än man tror innan en lägenhet ramlar ner i huvudet på en!


Man vet att man bor i bästa korren när man kommer hem till det här (den fantastiska bildkvalitén är en gåva från mig):

 


Kommentarer
Postat av: Becca

hahahaha, måste se topic thunder! jag gråter av skratt här hemma!

2008-10-10 @ 14:49:56
URL: http://beccolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0