Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Moi = för uttråkad för allas bästa.

Varje dag numera kommer jag på att jag är värdelös på att plugga, det är ju så enbarmligt tråkigt! Har ju funderat på psykologi och när jag wikade socialpsykologi tänkte jag att det är det här jag ska göra egentligen, liksom "Gud vad spännande!" men sa sen åt mig själv att läsa texten som att jag pluggade den och skulle skriva pm/hålla redovisning om den. Le resultat? Enbarmligt tråkigt. Det här har jag ju egentligen konstaterat hur många gånger som helst under alla kurser jag gått genom åren- när en mer eller mindre intressant hobby blir ett tvång stänger jag av totalt och allt blir tråkigt och jag vill bara sova eller tapetsera väggar.
Jag är bra på att jobba. Dålig på att plugga. Jag skulle nog blivit en jävligt bra hantverkare tror jag, men nu är det för sent! Så- plugga på! Byta yrke får jag göra när jag är 40 (och jag vet ju att jag nånstans tycker att det här är jättekul, måste hitta det bara...har börjat med att lägga din apbok på bordet Bezo! Reminder!)

Nu: tillbaka till boken
Imorrn: plugga
Torsdag: plugga
Fredag: tenta + jobba Tirolerabend i Heidi-kläder! ("Kom och upplev Västgöta nations klassiska oktoberfest i sydtysk stil med öl i stora sejdlar, bratwurst, sauerkraut och ompa-bompa musik!") Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0