Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

How old are you?

Oh mein Gott...jag har ju glömt berätta att jag har sett Twilight...på bio... För att vara helt ärlig var den så dålig att den nästan gjorde en 180 och blev bra, men först och främst var den ju bara så totalt überskämmig! Satt mitt ibland drygt 30 fjortonåringar och skrattade så tårarna rann när de hoppade runt i träden och vampEdward väste fram kvalitetsrepliker (straight out of Salem) som "What if I'm not the hero? What if I'm...the bad guy?" och "You are my life now"...
Summa summarum- titta på den! Faktiskt- se den! När man inte vrider sig av dethärärsådåligtattjagfaktisktkanskedörnuobehag så är den lätt den roligaste filmen i år. Må vara oavsiktligt.


Hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Becca

jag är rädd att jag kommer tycka om den och bli lika besatt som småbrudarna. men hey, den verkar rätt skoj ändå...

wiii, du kommer hem snart ju! wiiiii:D

2008-12-10 @ 07:04:19
URL: http://popfroken.blogspot.com
Postat av: Lisa

2008-12-10 @ 15:37:18
Postat av: Lisa

Haha.. måste se denna film! =)

Ses på lördag babe!

2008-12-10 @ 15:38:17
URL: http://ligus.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja! Se se se! :D

Lördag kommer bli bangin'!

2008-12-11 @ 00:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0