Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Damn.

Läste just att Kristin Chenoweth ska vara med i David E. Kelleys nya advokatserie. Jag är så jäkla trött på advokatserier. Man skulle kunna säga att jag avskyr advokatserier. Advokatserier började och slutade vara bra när man var tolv och kollade på Ally McBeal. Bränn advokatserier!
Jag saknar Pushing Daisies redan.



MEN- jag är inte bitter till hundra procent, nej då, för idag shoppade vi klart alla julklappar, imorrn blir det julpyssel med småkusinerna och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Fringe. Man kan ha det värre!

Kommentarer
Postat av: Lisa

2009-01-09 @ 02:33:32
Postat av: Lisa

Titta! Jag lyckades lämna en o-kommentar! (innehåller ju inget..). Nä. Städsjukan försvann med influensan, så tyvärr ElinPelin, skrubba får du göra själv :D

2009-01-09 @ 02:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0