Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Zzzzzz...

I fredags stod jag i Cocktail och blandade drinkar på första klubben och igår serverade jag på bröllop innan utgång på Smålands. Resultatet: en väldigt trött Elin idag...vaknade vid tre i eftermiddags och är fortfarande helt lam! Crazy.
Måste städa mitt rum och läsa om evolution men att bara ta mig till la computa var jobbigt nog så jag stannar nog här i fåtöljen ett tag till. Har roat mig själv STORT genom att yearbooka mig själv, favoriten är moi à la 1978 baby!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, foxy cleopatra!

jag måste också göra detta!

2008-08-31 @ 21:01:43
URL: http://beccolita.blogg.se/
Postat av: Linda

Fy fan vad vackert, varför fixar du inte en sådan frisyr?

2008-09-01 @ 18:30:59
URL: http://younglust.blogg.se/
Postat av: Elin

Det har jag också frågat mig, nu när jag sett ljuset, sett hur jag skulle kunna se ut är det fan nära att jag tar till saxen! Det är så vackert att mina ögon tåras lite...

2008-09-01 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0