Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Aaaah...

Oh mein Gott vad jag längtar efter ett badkar, att få ligga i varmt vatten i tre timmar och bli ett russin är min dröm just nu. Dusch är ett jävligt dåligt substitut. Jag avskyr att duscha. Jag avskyr att duscha så mycket att jag väntade tills ett på natten innan jag gjorde det igår. Iförsig skulle jag tvätta håret också (tråkigt nr.2), och det är inte bra för jag blir alltid lite rädd att mina korridorare ska bli superarga på mig när jag drar fram hårfönen halv två på natten. Men men, att de inte sagt något på ett år tar jag som ett tyst accepterande.


Idag började vi skolan förresten, läraren var en käck dam som slängde bollar på oss för att vi skulle förstå vikten av tvåvägskommunikation under föreläsningar. Hon fick oss också att spela yatzy för att graspa idén om naturligt urval. Även om vi ibland tvivlar på det själva så är vi ju faktiskt vuxna människor allihopa men det hade hon tydligen inte blivit informerad om. Tack gode Gud har vi henne bara på måndag också.
Nu ska jag ta lite fil, kolla på tv och sen gå och lägga mig. Helt utan anledning kunde jag plötsligt inte somna igårnatt, låg och vred mig till klockan fem då jag föll i nån slags dvala som jag inte ens tror får kallas sömn. Dvalade sen i två och en halv timme innan jag var tvungen att gå upp till le school. Superkonstigt, jag som hellre sover än käkar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vilken vacker bild! Jag hatar också att duscha det kanske är det långtråkigaste jag vet speciellt när man tvingas raka benen också... Jag ligger hellre smutsig och möglar under armålorna!

2008-08-28 @ 21:25:34
URL: http://younglust.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag med! Ibland tittar jag på mig och inser att fan Elin, gå in och duscha och raka dig överallt också- du ser ut som en überfeministisk nucka! Haha

Enda gången jag gillar att duscha är när Ryan är med, han är så öm!...

2008-09-01 @ 21:09:12
Postat av: Frida

Ja, badkar är bäst. Jag har t o m planer på att bygga ett eget i mitt gigantiska badrum! Plastbalja som man borrar upp ett hål i? Borde ju funka.

2008-09-28 @ 14:14:25
URL: http://vad-frida-sa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0