Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Orka.

Tänkte bara informera er om att om ni slutar höra av mig så är det för att jag växt fast i min fåtölj och inte når telefonen eller tangenterna, i den har jag nämligen spenderat hela dagen, hela dagen.

Jag har tagit två glamourösa pauser:
1) Rökpaus på blombalkongen
2) Pyttipannapaus i groddköket

Jag har sett två hemskt finkulturella filmer:
1) Hellboy 2, jag gillar ju sånt
2) The Happening, den suger mer än marmelad under ost

Jag gick upp runt elva, alltså har jag suttit här i drygt 8½ timme. Vad har jag gjort när jag inte sett på filmerna? Varför går jag inte upp trots att jag har ont i röven? Vad fan är det för fel på mig? Är jag världens lataste människa, eller har jag en superkraft som gör att en timme för resten av mänskligheten är som en kvart för mig (det sista nämns med övertygelsen om att två timmar i en fåtölj faktiskt är okej, bortsett från att det är fullt möjligt då)?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, vi är nog allt rätt lika när det kommer omkring. Gissa vad jag har gjort hela sommaren? Nada... knappt lagat mat själv ens. Uschanimej.

2008-08-20 @ 22:04:06
URL: http://moira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0