Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Jävla djur!

Kan inte sova för just nu finns det en mutant till stekel/megageting på nästan en decimeter i mitt rum (I kid you not! Det är som the Mist mitt framför ögonen på mig!). Den flög runt i drygt en kvart (lät som ett sågvarv) innan den landade på en dokumentsamlare och jag slog den Bruce Lee-hårt med flugsmäcken minst fem ggr. Jag var fan helt livrädd men idealisten i mig måste tagit över min arm för tydligen var karatehårt inte hårt nog då den flög iväg och satte sig i lampkupan när jag trodde den hade droppat.
Fan, jag som ska upp tidigt imorrn för Husebys jaktmässa (det ni brudar) och kasta dummiesar runt mig när mamma och Lazio demonsterar för det skjutgalna packet hur man arbetar med jakthundar. Måste sova. Tänker inte sova innan den jäveln är dödens DÖD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0