Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Häv!

Idag ska jag inte sitta i fåtöljen i över åtta timmar utan ska snart göra mig respektabel och sticka till Västgöta nation och hjälpa Jenny i puben. Lite av en fraternisera-med-fienden-situation, men det ska bli superkul! Öl, nachos och bra sällskap är tre bra ingredienser för att få till en bra torsdag.
Lämnar er med Sully- västerns, om inte världens, hetaste man (OCH min framtida man när jag var tio)! Dregla inte på era tangentbord brudar, det är så svårt att torka ur dom.



(bild)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ahhh... Sully Sully Sully... Undrar om han går med på månggifte tro!?

2008-08-21 @ 13:08:36
URL: http://ligus.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja han har nog tröttat på Dr Quinns moralkakor by now- låt oss hoppas!

2008-08-23 @ 23:18:51
Postat av: Becca

Oh my god. Så het.

Men varför varför lägger du inte ut bilder på HANK? Han var ju the man i den serien. Pimpar är alltid sexigast, vet du inte det?

2008-08-26 @ 14:59:49
URL: http://beccolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0