Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Gå på gatan för en lampa.

Becca nämnde lampor hon vill ha i sin nya lägenhet i ett inlägg så det tänkte jag också göra. Inte för att jag har en ny lägenhet, men om jag hade det skulle den troligtvis behöva belysning.
Iallafall, den här lampan skulle jag kunna ha i varenda rum, kanske tillochmed två i varje (så kär är jag i den). LIV av braiga Jonas Bohlin är den mest perfekta lampan som finns och jag skulle kunna gå på glas, tvätta mitt ansikte med fet tvål eller bo en längre tidsperiod i Göteborg för den. Grejen är att jag nästan hade kommit över min flera års långa besatthet av LAMPAN när jag och Becca gick förbi lampbutiken på Storgatan för några dagar sen. Efter det var det, som man brukar säga, kört. 



(bild)

Kommentarer
Postat av: Da Rösti

Den blir finare för varje gång man ser den.

Hur är det i da Uppsala? Här hemma ser allt ut som ett bombnedslag men bakom alla kartonger kan det nog bli en riktigt fin lya.

ha det gött babe, skickar kort sen!

2008-08-18 @ 14:42:33
URL: http://beccolita.blogg.se/
Postat av: Elin

Allt är en enda röra, och nu har Fabbe, killen i min förra korridor, bestämt sig för att flytta så jag är lite omotiverad att fixa här för jag kämpar för att byta you know. Förhoppningsvis får jag den och förhoppningsvis har den VITA väggar och inte grågröna haha

2008-08-20 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0