Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Följetong.

Nu jävlar är det lilla äcklot ute ur mitt rum...den kröp ur lampkupan och började flyga runt runt precis ovanför lampskärmen då jag såg min chance of a lifetime- ställde mig på en pall och körde in flugsmäcken i varvet för att stoppa mutanten i farten med tanken att det skulle bli lättare att slå ihjäl den utanför lampan. Riktigt så gick det inte till för det blev plötsligt helt tyst när jag utfört manövern, jag tittade upp i taket, ner i lampskärmen, runt i rummet, men den var fan borta. Märkte när jag tittade på flugsmäcken sen att den hade fastnat med benen i maskorna (då fattar ni hur absurt stor den var!) varav all världens tankar flög genom huvudet på mig, det var som om jag hade hittat guld i Klondike! Jag hade bara kunnat slå smäcken hårt som fan i väggen så skulle det vara över. Istället bara frös hjärnan, benen gick ut i hallen och öppnade dörren och armarna slängde ut smäcken med mutant och allt som en femåring. Så nu ligger vår röda flugsmäck nånstans ute på gräsmattan med frankenstein i sig som snart kommer ha lirkat sig loss och flugit iväg skadeglad som en maafucker. Jag har god lust att gå ut i trädgården och slå på den igen men jag vågar inte, så nu går jag och lägger mig.
Slut på vardagsdramat!

Salut!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gissa vem som precis beställde en menskopp?! Skulle dock inte få den förrän senare för att lagret var tömt! Hoppas bannemej att du och Becca också har beställt... Menskoppen - because you're worth it!

2008-08-05 @ 22:54:42
URL: http://ligus.blogg.se/
Postat av: Lisa

... Och häng med ut på lördag för fan! Du måste!!!!!!

2008-08-05 @ 22:55:26
URL: http://ligus.blogg.se/
Postat av: Elin

Baby- hade jag haft mer än nio kronor skulle jag både köpt en menskopp och gått ut på fredag, men så är inte fallet. I am fattig as a churchrat!

2008-08-06 @ 01:15:41
Postat av: Lisa

Så länge vi inte har en riktig micro funkar itne lasange. Tar jugo minuter att värma om man får mosa den, haha.



Jag kämpar ganska hårt för en fritös just nu :)

2008-08-06 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0