Photobucket" border="0" alt="Bloggtitel">

Copycat.

Nu är jag uppe i Uppsala och det finns många ord för att beskriva min ovilja inför att börja plugget igen, men för er skull sparar jag det tills jag börjat för att lätta lite på tjatigheten. Jag kan dock säga att när jag äntrade huset efter att ha dragit resväska + bag genom hela stan så gick luften ur mig, kände mig riktigt obekväm och längtade bara tillbaka hem. Kändes bättre nu när jag vaknade på morgonen men jag har fortfarande en känsla av att jag inte är där jag borde vara. Weird. Iallafall såg rummet som ut som ett bombnedslag när jag kom hit, hade visst inte packningsstädat, så jag har gått omkring och putsat och fejat hela dagen. Har tillochmed hunnit med en tur till IKEA där jag köpte en skohylla (much needed, fick ta den lille, fula för att min hall är ca 2kvcm) och en stor väggtextil med Kyssen av Gustav Klimt på. Ska försöka göra le room mindre plottrigt och mer enhetligt, jag håller tummarna och önskar mig själv lycka till! Men- nudelsoppa tills 1:a september alltså.
Har också plöjt internet nu när jag har bredband igen (Luthagen- kvartär, Helgö- krita) och var nyss inne på Perez Hilton där jag lyssnade på Beyonces syrra Solanges låt Sandcastle Disco. Är jag den enda som hör nästan precis samma trumslinga som i Peter, Björn & Johns Young Folks,fast lite långsammare?




Kommentarer
Postat av: Bezö

Åh vad fin den Gustav Klimt-bonaden var. Den kommer bli jättefin i ditt lilla plejs!

2008-08-20 @ 11:19:45
URL: http://beccolita.blogg.se/
Postat av: Elin

:D Har ooglat den i en halv evighet nu så jag var tvungen att slå till, trots att jag inte har cash...men vad gör man inte för konsten?!

2008-08-20 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0